مرحبا بكم

في مدونة دودي

لكل ماهوا جديد في عالم ستاردول

شرح أخر مهمة والنقاط المهمه فيها :)

السلام عليكم
أخباركم ياقمرات
راح انزل الشرح صور لانه الوقت عندي ماكان يسمح اصوره فيديو
لكن راح أوضح أهم النقاط عشان مانخسر وقت وفلوس على الفاضي :)
هذي الصورة راح تقابلكم في ثالث مهمة المطلوب مننا في ثاني خطوة  انه نروح السويت ونصور الدميه 
هذا شرح للمهمة الأخيرة عشان لاننسرق أكثر من اللازم وعملته فيديو عشان يكون الشرح اوضح للمهمة

 مهمة رقم1
نروح ونشتري من ارخص محل 5 اغراض كل غرض نشتريه لحاله يعني نحط مثلآ أول شنطة ونشتري ثاني شنطة ونشتري
مهمة رقم 2
 أشتري ملون الحواجب لانه هوا ارخص شي ونفس الشي كل غرض نشتريه لحاله
مهمة رقم 3
صممي شكل يكون أرخص شي ونشتريه
 هذي المهمة الفضيعه وكثير بنات تورطو فيها هههههههههه
اول شي نروح عند صديقة نصورها بكذا انتهت أول مهمة
ثاني مهمة لاتشتري هدايا ولاشي روحي غرفه ثانيه عند البنت وصوريها وتنتهي المهمة ^_-
 بكذا أهم النقاط شرحتلكم ياها وراح انزلكم ان شاءالله كل المهام فيديو عشان يكون أوضح
سلأأأأأم

Share this:

مدونة دودي

مرحبا بكم في مدونة دودي نتمنا لكم قضاء وقت ممتع معنا وماتحرمونا من تعليقاتكم الحلوة الرجاء عدم نقل اي موضوع دون ذكر المصدر ونتمنا أن تستفيدوا من هذا الموضوع وبالتوفيق للجميع ودمتم في رعاية الله وحفظه ..

JOIN CONVERSATION

53 التعليقات:

  1. ما شاء الله عليك
    كفيتي ووفيتي س8
    يعطيك الف الف الف عافية
    والله مجهود يستحق الشكر والتقدير
    يسلمووو س3
    س9 س8 س9
    اسمي في ستار دول aro0ojah

    ردحذف
  2. ميرسى ليكى كتيييير بس محتاجه تصويت منكوا علشان اوصل للمراحل دى
    بليز تصوتولى
    اسمى charmingamany

    ردحذف
  3. شكرا لمجهودك الكبير مس هنو ربنا يجعلو فى ميزانك عشان انتى تستاهلى كل خير فعلا ,, بعد اذنك انا ليا كام ملاحظة على الاكادمى انا خلصتها كلها و اخدت بالى من بعض الاشياء عشان الكل يستفاد ,,

    لما يقلك اختارى مشروع من 3 الجمال الازياء الديكور , ابعدو عن الجمال خالص لانك هتشترى مستحضرات بدولارز والافضل اختارى الازياء ,, انا ف اول و تانى مشروع اختارت الجمال و كانت غلطة عرفتها بعدين ,,

    بالنسبة للمشروع الاخير احسن حاجة الازياء طبعا و ارخص حاجات هما حاجتين
    اولا شنطة ب 10 كوينز من محل فويل
    ثانيا دبوس شعر فى محل ديكاديس اللى فية الملابس موضتها قديمة شوية ,, هتلاقو الدبوس فى الصفحة 4 على شعر الدمية اللى فى الوسط وهو ب 9 كوينز بس
    مش مهم تكررو نفس الحاجة حتى لو طلب نشترى 6 بنود اشترو نفس الشىء بس كل مرة نضع واحد بس فى سلة المشتريات يعنى مش هنضع ال 6 مع بعض لا نشترى واحد واحد
    وكده هيبقى ارخص كتير من محل بيسك

    كمان حاجة مهمة جدا عوزة اقول للكل عليها وهى : هدايا التخرج هتبقى على حسب اختيارك لمشروعك الاخير بمعنى لو اختارتى الجمال هيجيلك مكياج ولو اختارتى الديكور هيجيلك ديكورات

    و انا طبعا اختارت اخر مشروع الازياء و جالى ملابس حلوة جدا وكده طبعا احسن من المكياج او الديكور هتستفادى اكتر

    معلش طولت عليكو بس اتمنى الكل يستفاد وربنا يوفق الجميع

    ردحذف
  4. معلش حبيت اوضح نقطة فكلامى السابق
    ف المشروع الاخير فقط هو اللى ممكن تكررو شراء نفس البند اكتر من مرة
    لكن المهام او المشاريع اللى قبل كده لا لازم تشترو بنود مختلفة
    حبيت اوضح كلامى عشان محدش يتلخبط ويشترى ف اول مهام نفس البند
    قصدى المشروع الاخير فقط
    بالتوفيق

    ردحذف
  5. تسلم ايدك على الشرح CoolDARLI

    ردحذف
  6. كتييييييييييييييير ثنكس ^^

    ردحذف
  7. تكفووووووووووون صوتولكتابي السنوي انا الى الان مافزت صوتولي بليييييييييييزض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض66ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض6ض66ض6ض6ض6ض6ض6ض6

    ردحذف
  8. اسمي بستاردوول هو:S00S001

    ردحذف
  9. ممكن تصوتوا لكتابي السنوي اسمي
    athraa_alassadi

    ردحذف
  10. انا مختاره الديكور وقالولي احفظي الديكورات واسترخي هههه ممكن تساعدوني الي بتقولي جعلها تدخل الجنه

    ردحذف
  11. مشكورة همو ما قصرتي...
    بليز حبيباتي صوتولي على الكتاب السنوي انا بحاجتكم... مشكورين
    Bijouleila

    ردحذف
  12. يسلمووو حبيبتي وانتهيت من هذا المهام ولله الحمد

    ردحذف
  13. مشكؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤره على جهودك ض3

    ردحذف
  14. انا وصلت لمرحله احفظى ديكور غرفتك واسترخى وبقالى 3 ايام مسترخيه ههههههههههههه قولولى اعمل ايه حلوهالى

    ردحذف
  15. لوسمحت انا محاتجه لتصويتكم في الكتاب السنوي ارجوكم صوتولي اسمي بستار دول farah_fofo_2011 ولما تصوتوا اكتبولي انكم صوتوا وانا راح ارد لكم التصويت ض6ض6ض6ض2

    ردحذف
  16. حبي مشكوررة كتير بس ممكن تشرحي مهمةجولة كالي العلامية الجزء3

    ردحذف
  17. مرحبة دودي شكرا عالمعلومات
    بس انا وصلت لمرحلة طلبوا مني تغيير الديكور وحفظوا باحد من الغرف بس موا عارفة كيف بليز ممكن تحكيلي كيف او تنزلي الطريقة اذا ممكن بليز

    ردحذف
  18. بنات بليز اللي تعرف للخطوه الاخيره تعلمني http://www8.0zz0.com/2012/12/21/09/900726282.png

    ردحذف
  19. صوتولي بكتابي السنوي محتاجه 15 صوت

    ردحذف
  20. ده انا صرفت 30 دولار وى 200 كوينز :
    بس رجعو ضعفهم بكتيييييير

    ردحذف
  21. يا zozo0- روحي غرفه عاديه وغيري ملابسك وحركي في الديكور واحفظي بس وتنتهي المهمه

    ردحذف
  22. nofadol سويت مثل ما قلتي ولا اكتملت المهمه بس مشكوره

    ردحذف
  23. دودي في مهمه مش فهما اللي هي

    اشتري سترة بلازير من ستاربلازا و سيتم حفظها في كتابك السنوي

    ستره بلازير القيها فين دي وشكلها ايه

    اسمي nancy.7

    ردحذف
  24. صوتولى بلييييييييييز لاخر مشاريعى وانا والله هصوت الكم اسمى menosuns محتاجة اصوات كتير بليز ساعدونى ض6 ض6 ض6

    ردحذف
  25. صوتولى بلييييييييييز لاخر مشاريعى وانا والله هصوت الكم اسمى menosuns محتاجة اصوات كتير بليز ساعدونى ض6 ض6 ض6

    ردحذف
  26. صوتولى بلييييييييييز لاخر مشاريعى وانا والله هصوت الكم اسمى menosuns محتاجة اصوات كتير بليز ساعدونى ض6 ض6 ض6

    ردحذف
  27. هاى ممكن بنات بليز تساعديني انا عندي مهمة(غرفة شيل)
    دي الخطوات بتعتها
    1- اشتري ثلاثة قطع جديدة من ستاربلازا أو السويت شوب
    تم : 3 / 3
    وانا عملتها
    2-صممي قطعتين جديداتين في ديكورات ستارديزاين
    تم : 2 / 2
    بردوا عملتها
    3-ضعيهم الغرفة ، اختاري لون مريح للخلفية و احفظي
    تم : 5 / 3
    علمتها هي كمان
    4-احفظي ديكورات الغرفة و استرخي
    انا مش عرفة اعملها بليزز حد يساعدني
    اسمي في ستار دول cooljasmine4
    وشكرا وبجد انا محتاجة مساعدة بقالي اسبوع مش عرفة اعملها و شكرا

    ردحذف
  28. بليز بنات محتاجه تصويتكم في الكتاب السنوي منشان اعدي هالمهمهه

    ردحذف
  29. مرحبا
    ابي تصويت للكتاب السنوي بليز س7
    وراح اصوت للي يصوت لي ض8
    عشان نفيد بعض
    ساعدوني ض6

    ردحذف
  30. اسمي بستاردول هو losh2
    ساعدوني

    ردحذف
  31. تم التصويت يا losh2 بالتوفييق

    ردحذف
  32. ض3

    بناااااات الفزعه محتاجه تصويتكم واي وحده تصوت لي راح اصوت لها


    محتاجه 50 صووت

    alamoralola

    ردحذف
  33. هنو يجيني ذا


    ارتدي زي جديد و غيري تسريحة شعرك و اجعليه زيك المميز
    تم : 1 / 2

    طبعا انا عرفت اغير اللبس والتسريحه ماعرفت بس غيرت التسريحه ماجا حطيت شعر ستارديزان ماجا :((

    ردحذف
  34. انا محتاجة مسساعدتكم بالتصويت بالكتاب السسنوي ياليت تصوتولي وراح اصوت لكل وحدة تصوت لي

    ردحذف
  35. بناااااات الفزعه محتاجه تصويتكم واي وحده تصوت لي راح اصوت لها


    محتاجه 50 صووت

    alamoralola

    ردحذف
  36. ميس هنووووو شوفي رسالتي بستااار

    ردحذف
  37. بنات الي تصوت لي بكتابي السنوي تقول لي عشان اصوت لها بكتابها السنوي

    ردحذف
  38. ممششككؤرهه ي روححي


    صوتتوا لـي فــ مششروععي الآخخير بليييزز .. :(


    ,,,,,,,,,,,,,


    أسسممي : pink-shouq

    ردحذف
  39. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  40. مشكورهه ممكن بنات تصوتون لي ف5



    اسمي
    hhiissaahh44

    ردحذف
  41. ابي افهم مهمة الغلاف جمال الجزء الاول بليز علموني

    ردحذف
  42. لدي مهمة ابتكري زي مميز جديد و احفضيه مادا افعل

    ردحذف
  43. اسمي بستاردول dfdf124 صوتولي س8

    ردحذف
  44. انا كنت محتاجة 100 صوت والحمد الله خلصتو س6

    ردحذف
  45. بتكري قطعة مستوحاة من "تايم" في أزياء ستارديزاين وسيتم حفظها في كتابك السنوي

    ردحذف
  46. صوتولي plzzzzz على كتابي السنوي انا محتاجة 15 صوت هدا اسمي في ستار درول lailakyti

    ردحذف
  47. alaa samer عادي صممي من الملابس ارخص شي وارسلي لصديقتك ومره ثاني كمان صممي ملابس نفس القطعه الرخيصه وارسليها لصديقتك وبسس

    ردحذف
  48. بنات بلييييز عندي هي المهمه بتقول اشتري ستره بلازير وسيتم حفظها في كتابك السنوي فكيففف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  49. ساعدوني بلييز انا عندي مهمة اشتري سترة بلازير من ستاربلازا و سيتم حفظها في كتابك السنوي
    وما عارفة حلها من وين بدي اشتري هي السترة بليز الي بيعرف كيف حلا يدلني انا اسمي sosojafar بليز ساعدوني

    ردحذف

اهلا بكم في مدونة دودي

الكاتبة

مرحبا بكم مدونة دودي هيا مدونة لعالم واسرار ستاردول

البحث فى المدونه

اشترك ليصلك كل جديد

احصل على كل جديد فى عالم ستاردول لحظه بلحظه اشترك الان