مرحبا بكم

في مدونة دودي

لكل ماهوا جديد في عالم ستاردول

نزول الهوت بايز

السلام عليكم
أخباركم ياقمرات
تم نزول الهوت بايز وبصراحه ماعجبني شي منه احس انه مو للدميه انتو وش رايكم فيه ؟_؟
لو حبيتي تشتري شي منه تفضلي من >>>هوووون<<<
سلأأأأم

Share this:

مدونة دودي

مرحبا بكم في مدونة دودي نتمنا لكم قضاء وقت ممتع معنا وماتحرمونا من تعليقاتكم الحلوة الرجاء عدم نقل اي موضوع دون ذكر المصدر ونتمنا أن تستفيدوا من هذا الموضوع وبالتوفيق للجميع ودمتم في رعاية الله وحفظه ..

JOIN CONVERSATION

14 التعليقات:

  1. وانا ماعجبنى شى منه شفته فى الفيس بوك

    ردحذف
  2. ابدا مو حلو بس فيه ناس يعجبهم !

    شكرا س9

    ردحذف
  3. ايش ذا الهوت بايز ض7 ض7

    موب مناسب لجسم الدميههه

    ردحذف
  4. انا عن نفسي ما عجبتي بس يسلمو على الخبر حبيبتي (:

    ردحذف
  5. انا كمان حبيبتي ماحبيت ولا شيء فيه

    ردحذف
  6. ماحبيت ولا شي فيه مشكووره عالمجهود

    ردحذف
  7. بس ممكن فيه ناس يعجبهم فعلا الناس اذواق

    ردحذف
  8. ض3 مو حلو بالمرةةةةةةة

    ردحذف
  9. ممكن صاحب المدونة يعمل اعلانات جوجل داخل المدونة انا شايف المدونة مشاء الله كويسة ممكن تعمل اعلان وتكسب كتير من المدونة وانا عامل اعلانات جوجل عندى وبكسب من المدونة بتاعى لو اى زائر دخل عندى وفتح اعلان من بتاع جوجل رصيدى بيكتر مع جوجل وده رابط المدونة ادخلو شوف اعلانات جوجل عندى بنفسكم http://www-ibn-sina.blogspot.com/ اى حد عايز يعرف الطريقة ازاى ممكن اشرحلكم ازاى تشترك فى شركة جوجل ويعمل عندك اعلانات بفلوس وده جروب بتاعى على الفيس بوك ممكن تشترك معايا فى الجروب بلوجر والربح من النت https://www.facebook.com/Adsense.zaghloul?ref=hl وممكن نعمل اعلانات لو حد عامل مدونة جديد وعايز يعمل عندى اعلان ممكن اعملة اعلان عندى مجانا على 4 مدونة وعلى الفيس بوك

    ردحذف

اهلا بكم في مدونة دودي

الكاتبة

مرحبا بكم مدونة دودي هيا مدونة لعالم واسرار ستاردول

البحث فى المدونه

اشترك ليصلك كل جديد

احصل على كل جديد فى عالم ستاردول لحظه بلحظه اشترك الان