مرحبا بكم

في مدونة دودي

لكل ماهوا جديد في عالم ستاردول

هدية الفيس بوك

                  
        
                             السلام عليكم
                     
                    وصلت هدية الفيس بوك
             الهدية راح تكون نفس هدايا الفيس بوك
  انا عندي حسابين مختلفين وصل لكل حساب هدية مختلفة  
         انا عن نفسي وصلني حذاء اسود والثاني سلم
          فياترى شو وصلت المفاجئة لكل بنت
             

Share this:

مدونة دودي

مرحبا بكم في مدونة دودي نتمنا لكم قضاء وقت ممتع معنا وماتحرمونا من تعليقاتكم الحلوة الرجاء عدم نقل اي موضوع دون ذكر المصدر ونتمنا أن تستفيدوا من هذا الموضوع وبالتوفيق للجميع ودمتم في رعاية الله وحفظه ..

JOIN CONVERSATION

17 التعليقات:

  1. اناانسى دايما يلا بحاول اوصل واوقولكم وشكرا على المجهود

    ردحذف
  2. انا واصلني حداء اسود ^^

    ردحذف
  3. انا وصلني حذاء اسود

    ردحذف
  4. انا ماوصلني شي هههههه يسلموو

    ردحذف
  5. اما انا و صلني بلوز وايد حلو موجود في
    الفيس بوك

    ردحذف
  6. بليز ممكن سوال
    انا كل ما اجى ارسل هدايا على الفيس يقولى في خطا ممكن حد يقولى اعمل ايه وليه بيطلع كده
    بليز ضرورررررررررررررررى حد يرد عليا

    ردحذف
  7. كيف بنات نسوي كذا انا ما اعرف؟

    ردحذف
  8. ممكن اعرف بس ازاى اجيب العرض دة يعنى ادخل على رصيدى بليز ؟؟؟

    ردحذف
  9. ممكن اعرف بس ازاى اجيب العرض دة يعنى ادخل على رصيدى بليز ؟؟؟

    ردحذف
  10. اناولا شيى وصلني

    ردحذف
  11. لو سمحتوا حد يقولى ليه انا كل ما اجى ارسل هدايا على الفيس يقولى في خطا ممكن حد يقولى اعمل ايه وليه بيطلع كده وازاى اظبطها
    بليز ضرورررررررررررررررى حد يرد عليا

    ردحذف
  12. غريبة انا ماجاني شي لاهدية ولا ظرف اذا في وحدة تعرف السبب تقولي وماتقصر:-@

    ردحذف
  13. يا جماعة الهدية مش بتوصل لوحدها دى حد بيبعتهالك من الهدايا المجانية للفيس بوك ...هتلاقوها فى الشريط اللى فوق بتاع ستار دول مكتوب هدايا مجانية وبتعطو صحباتكم وصحباتكم بتعطيكم الفيس مش بيرسل من نفسه اذا كنتو مش عارفين دة فياريت تكتبوه انا اسمى missflowercool

    ردحذف

اهلا بكم في مدونة دودي

الكاتبة

مرحبا بكم مدونة دودي هيا مدونة لعالم واسرار ستاردول

البحث فى المدونه

اشترك ليصلك كل جديد

احصل على كل جديد فى عالم ستاردول لحظه بلحظه اشترك الان