مرحبا بكم

في مدونة دودي

لكل ماهوا جديد في عالم ستاردول

مفاجأة ..........*.* l *.*

"سلام بنات"
عندي لكم خبر خبر جمييييييييييل
وهو من الصديقة :)) zxzxcx33 
وهو انوا ستاردول بتنزل هدايا بمناسبة 
الحصول على 300,000,000
مشترك *-* شكلو حيكون شي كبير
مستعدين للهديا *-*
انا عن نفسي مستعدة *-* وعشين كذا خلينا
نسوي نفس ما سوينا اول نسوي حسابات جديدة
:$ عشين نشوف اش حتطلع الجائزة ؟-؟

**تحياتي**

Share this:

مدونة دودي

مرحبا بكم في مدونة دودي نتمنا لكم قضاء وقت ممتع معنا وماتحرمونا من تعليقاتكم الحلوة الرجاء عدم نقل اي موضوع دون ذكر المصدر ونتمنا أن تستفيدوا من هذا الموضوع وبالتوفيق للجميع ودمتم في رعاية الله وحفظه ..

JOIN CONVERSATION

32 التعليقات:

  1. ياريت يبقی فيه هدايا حلوه


    dodomatrix

    ردحذف
  2. وانا بعد متحمسة اتمنى يكون شي حلو كثير CoolDARLI

    ردحذف
  3. انا متحمسة بتمنى يكون شىء حلو
    salmasoha

    ردحذف
  4. كان نفسي اعرف ايه الي ورا الورق
    حمااااااااس =))

    ردحذف
  5. .........................................................................................هييييييييييه هههههههههههههههههههه يا رب يكون 100 دولارز زى المرة اللى فاتت

    ردحذف
    الردود
    1. يا بختك اخدتيهك انا ولا اخدت بتوع المرة اللى فاتت 250 مليون عضوة ولا المرة اللى قبل اللى فاتت بتاعت 200 مليون عضوة يا رب اخد دى

      حذف
  6. بنــــــــــــــــات يلا نعمل زي المره اللي فاتت وهي ان احنا نفضل نعمل حسابات لغاية مايوصلوا 300.000.000

    ردحذف
  7. يارب تكون ميك اب ههههههههه

    ردحذف
  8. يا سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام كتير روووووووووووووعة يا رب تكون هدايا رووووووووووووووووعة وروووعة جداااااااااا

    ردحذف
  9. الهدية الاولى الي بدت توزعها ستاردول يوم واحد سوبر للعاديات بعد كدة نص سنة عطونا 100 ستاردولارز في 100 دقيقة نخلصها بعدين 150ستاردولارز نخلصها في 150 دقيقة والحيينة شكلها 300 مية *_* اااااااااااااااااااخخخخخ وربي من كثر ماني فرحانة بطني توجعني

    ردحذف
    الردود
    1. هههههههههه بتحلمى دوول ياخدو منك 150 ولو مش معاكى 150 كل متجيلك دولرز يخصمو ههههههههه

      حذف
    2. يــــــــــــــــــــــــــارب يسمع من بؤك ربنا
      انا من كتر الفرحة مبطلتش اكل
      ههههههههههههههههه

      حذف
  10. ايه رايكوا في فكرتي يابنات
    انا بجد متحمسة ومعنديش صبر
    ممكن الكاتبة تكتب موضوع وتقول فيه كده ؟؟؟
    واهو نساعد بعض بلييز يابنات

    ردحذف
  11. ملهاش لزمة كده كده عاجلا ام اجلا هيوصلو 300.000.000 سواء عملتى او لا خليكى كده اصبرى وخدى الجوايز عالجاهز 8-)

    ردحذف
  12. مرره متحمسه ياليت يكون شي حلووووو
    lightEmly

    ردحذف
  13. يااي وانا كمآآن اتحمسست :)

    ردحذف
  14. انا اتحمست اكترررررررررررر

    ردحذف
  15. بنات ممكن تفهموني بالموضوع انا مش فاهمة اي حاجة كيف ناخد هدايا و لو عملنا حسابات اخرى كيف بتوصلنا الهدايا بجد بلييييييييييز وحدة تحط موضوع كامل و بالخطوات يا ريت (k) (f)

    ردحذف
    الردود
    1. بمناسبة ان ستاردول قاربت على 300 مليون بناخد جوائز فاحنا بنعمل حسابات عشان توصل للعدد ده بسرعة

      حذف
  16. انا متحمسه كتييييييييييير ^^

    ردحذف
  17. بصى ستاردول كل سنة تقيريبا او كل مدة بتعمل حاجة حلوة بتقول لو عدد العضوات زاد مثلا عند 200 مليون عضوة بيدونة مكافأة عبارة عن دولارز وكتيرررررررر
    وقبل كدة اديتنا كلنا 100دورز عشان عدد العضوات زاد بقى 200 مليون عضوة ونصرفهم كلهم فى 100 دقيقة اوك ويااا ريت المرة دى تعمل كدة فا احنا بنعمل حسابات عشان عدد العضوات يزيد ويوصل 300 مليون اوك عشان ناخد الفلوس بسرعة بس :)

    ردحذف
  18. صيااااااااااااااانه في الموقع الساعه 8 بتوقيت مصر
    هينزلو الجوايز شكلهم كده
    لولولولولوولولولي =))

    ردحذف
  19. انا متحمسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه كتيييييييييييييييييييير
    tota1234pink

    ردحذف
  20. انا في حاجات جت في دماغي
    اول حاجه مخبيينها على اساس انها مفاجأه اذن هتكون جايزه كبيره
    ثاني حاجه المره الي فاتت كانت 250 والي قبلها 200 مليون واكيد كل 100 مليون يعملو جايزه احلى
    يارب تطلع حلوه

    ردحذف
  21. بيقولوا انهم هيدونا 300 دولارز لمدة 300 دقيقة مش عارفة الكلام ده صح ولا لآ

    ردحذف
  22. Mr. Error6 (k) شكرا على التوضيح يسلموا يا قلبي و ان شاء الله يبعتولنا دولارز ولله هيك احسن (f)

    ردحذف
  23. مرهه متحمسهه >< خخ
    rno03

    ردحذف
  24. هلموا يا جماااعة كلنا عمالين نسجل حسابات جديدة علشان يزيد عدد العضوات
    يلا هلمواا :)

    ردحذف
  25. نزلت بص انا كنت فكراها مفجاءه كبيرة زي الكل سوبر ستار او 3000ستاردورالز المهم مفجاء حلوة

    ردحذف

اهلا بكم في مدونة دودي

الكاتبة

مرحبا بكم مدونة دودي هيا مدونة لعالم واسرار ستاردول

البحث فى المدونه

اشترك ليصلك كل جديد

احصل على كل جديد فى عالم ستاردول لحظه بلحظه اشترك الان